NUFFNANG ADS

Saturday 2 April 2016

KENAPA SAYA JOIN TONE EXCEL???






PERTAMA

Mula-mula saya join TE ni sebab untuk dapat INCOME je. Modalnya rendah ramai yang mempu keluarkan dan saya masih lagi mampu untuk dapatkannya. Tak perlu buat loan bank/ along bagai.. bisness kat luar sana memang banyak tapi tak de yang modal serendah ini.




KEDUA

Yang kedua handphone semua orang pakai.. Jadi pasaran dia sangat luas sebab sana sini orang pakai handphone... Sekarang nak cari orang yang tak pakai handphone lagi susah dari cari orang yang pakai handphone.








BUAT DUIT DENGAN HANDPHONE ANDA





KETIGA

Yang ketiga adalah pendapatan dia pasif
orang yang nak pakai handphone sampai bila-bila..sampai bila-bila la orang akan top up..So sampai bila-bila la kita akan dapat income.Maintain dia pun rendah RM20 sahaja sebulan








KEEMPAT 

Yang keempat tu kita boleh wariskan kepada keluarga kita andai kita sudah meninggal dunia..Ianya umpama harta pusaka untuk 7 keturunan, so apa yang saya buat ni bukan untuk saya je tapi family saya juga... mana la tahu kalau saya mati dan tinggal hutang.. takkan saya nak susahkan family saya untuk tolong bayar hutang saya..Atleast ada komisen TE boleh digunakan untuk bayar hutang



PROJEK BIAR SIKIT LAM-LAMA JADI BANYAK..JOM PAKAT PAKAI TONE EXCEL

BOLEH WHATSAPP/TELEGRAM/MSG : 017-9933196


KELEBIHAN DAN YANG BERKAITAN BIAR GAMBAR BERBICARA :)






MAKLUMAT LANJUT BOLEH DIRECT WHATSAPP SAYA
0179933196

No comments :

Post a Comment