NUFFNANG ADS

Saturday 15 November 2014

PRODUK KELUARAN SHAKLEE


Assalamualaikum ...kepada yang berminat ingin mendapatkan produk SHAKLEE demi tahap kesihatan yang lebih  baik,.....kami ada set-set kesihatan untuk disyorkan kepada anda bermula dari set premium hinggalah set budget.

Sebelum saya mengulas lebih lanjut, di sini saya ingin sampai...sebelum ini ada spekulasi tentang shaklee ....ada yang mengatakan SHAKLEE ada kaitan dengan ISRAEL

Di sini saya lampirkan apa sebenarnya yang termaktub...semoga selepas ini tiada lagi spekulasi dan salah faham.

SHAKLEE STATEMENT

SEKIRANYA BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN PRODUK SHAKLEE BOLEHLAH HUBUNGI DIRECT DENGAN SAYA ZUNAIDAH BINTI ARIFFIN
WHATSAPP 017-9933196

Antara-antara set yang ada
#SET KEHAMILAN
#SET KESUBURAN
#SET BERPANTANG
#SET PENYUSUAN
#SET SLIMMING/DIET
#SET KECANTIKAN
#SET HAJI DAN UMRAH
#SET STUDENT
#SET STROK
#SET BUASIR
#SET SAKIT SENDI
#SET DIABETES
#SET IQ KANAK-KANAK
#SET DARAH TINGGI
#SET JERAWAT
#SET GASTRIK
#SET JANTUNG
#SET SENGGUGUT/HAID TAK TERATUR
#SET MIGRAIN
dan lain-lain set yang tiada di atas boleh hubungi saya untuk saya syorkan kepada anda.

Produk ini telah terbukti berkesan kepada ramai pengguna sebelum ini..ia juga selamat, halal dan dihasilkan dari tumbuhan semulajadi

Tak perlu tunggu lagi..
PM /WHATSAPP saya laju2 017-9933196 (Wechat atau Telegram) pun boleh

No comments :

Post a Comment