NUFFNANG ADS

Saturday 15 November 2014

DROPSHIP QASEH GOLD

DROPSHIP QASEH- AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN



Dengan ini saya ingin mencari 5 orang yang betul2 berminat untuk menjadi DROPSHIP QASEH kami (QASEH GOLD)

Syarat untuk menjadi drosphip :

1. Anda dikenakan yuran seumur hidup sebanyak RM15 sahaja seumur hidup tanda KOMITMEN anda kepada kami
2. Anda perlu menjual minimum 3 botol qaseh dalam sebulan.......Kalau lebih ianya satu BONUS buat anda!!! anda buat lebih.....andalah yang dapat lebih

Tak perlu susah-susah, anda hanya perlu mencari customer sahaja dan bank in kepada saya dengan harga DROPSHIP +POSTAGE.....POSTAGE,WRAPPING kesemuanya akan saya uruskan..
Anda boleh mencari INFO tentang penyakit di B PAGE : 

Sebarang pertanyaan boleh ajukan kepada saya SMS/CALL : 017-7117284 atau
WHATSAPP : 017-9933196

Jika berminat sila hubungi saya untuk dimasukkan ke dalam group khas FB atau whatsapp 

No comments :

Post a Comment